IMAGE Skincare | Help & Info

Op deze pagina bevinden zich de meest gestelde vragen. Heb je een vraag die hier niet tussen staat, dan kun je altijd contact met ons opnemen. Op werkdagen zijn we bereikbaar tussen 09.00 en 17.00 (info@imageskincare.nl | 023-7114533).

Veelgestelde vragen

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Wanneer een bestelling voor 14.00 uur wordt geplaatst, is het de volgende werkdag in huis. Bestel je boven een waarde van € 300,- (excl. BTW) dan is de verzending gratis.
Hoe ontvang ik mijn factuur?
De factuur wordt via de e-mail naar je toegestuurd zodra de producten verzonden zijn. De factuur wordt verstuurd naar het mailadres welke je gebruikt in je account.
Welke betaalmogelijkheden zijn bij IMAGE Skincare mogelijk?
Je kunt via IDEAL (met 1.5% korting), op factuur en je betaling via Bancontact Mister Cash afronden.

Producten en gebruik

Zijn er samples verkrijgbaar?
Samples zijn verkrijgbaar van bijna alle producten. Je kunt deze bestellen in de webshop door deze aan te vinken bij ‘promotie’. Je kunt deze ook bestellen door middel van het inwisselen van gespaarde punten.
Zijn de producten van IMAGE Skincare op dieren getest en parabenen vrij?
Alle producten van IMAGE Skincare zijn dierproef- en parabenen vrij.
Kan ik direct met alle producten aan de slag?
Omdat de producten van IMAGE Skincare een hoog aantal werkzame stoffen bevatten, is training vereist zodat de producten op de juiste wijze worden gebruikt. Hierin geven we graag advies en nemen we de tijd om alle mogelijkheden te bespreken. Op werkdagen zijn we bereikbaar tussen 09.00 en 17.00 (info@imageskincare.nl | 023-7114533).
Hoelang zijn de producten houdbaar en hoe kan ik het beste de producten bewaren?
De producten van IMAGE Skincare zijn minimaal 12 maanden houdbaar. De producten kan je het beste op kamertemperatuur en op een donkere plek bewaren. Ons product YANA zal buiten de ijskast 30 dagen en in de ijskast 48 dagen houdbaar zijn.
Kunnen de producten van IMAGE Skincare gebruikt worden tijdens zwangerschap?
Onze lijnen the MAX, Iluma en Ormedic bevatten producten zonder zuren. Deze lijnen kunnen heel goed bij zwangerschap gebruikt worden. Erg belangrijk bij zwangerschap is om een product van onze Prevention+ lijn dagelijks te gebruiken ter bescherming van de huid.

Mijn account

Hoe maak ik een account aan bij IMAGE Skincare?
Wij kunnen dit alleen telefonisch voor je in orde maken, zodra je klant bent geworden. Neem contact met ons op zodat we kunnen uitleggen hoe je klant wordt. Op werkdagen zijn we bereikbaar tussen 09.00 en 17.00 (info@imageskincare.nl | 023-7114533).
Wat is er te zien op mijn account?
Wanneer je bent ingelogd op je account op de IMAGE Skincare webshop, dan is op de ‘homepage’ je account overzicht te zien. Hier vind je al je persoonlijke instellingen, bestellingen, etc.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?
Wanneer je wachtwoord niet meer werkt of onjuist is, dan kun je deze opnieuw aanvragen door op wachtwoord vergeten te klikken op de login pagina.
Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
Wanneer je bent ingelogt kun je op de homepage je wachtwoord veranderen. Bij ‘persoonlijke instellingen’ vind je het kopje ‘wachtwoord wijzigen’.

Verzending en levering

Hoe kan ik een bestelling plaatsen bij IMAGE Skincare?
Je kunt een bestelling plaatsen wanneer je bent ingelogd op je account. Vervolgens selecteer je het aantal gewenste producten, deze komen in je winkelmand terecht. Wanneer je klaar bent, kun je de geselecteerde producten in je winkelmand afrekenen.
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Wanneer een bestelling voor 14.00 uur wordt geplaatst, is het de volgende werkdag in huis. Bestel je boven een waarde van € 300,- (excl. BTW) dan is de verzending gratis. Je ontvangt per mail een track-and-trace code waarmee je de bestelling kunt volgen.
Hoe ontvang ik mijn factuur?
De factuur wordt via de e-mail naar je toegestuurd zodra de producten verzonden zijn. De factuur wordt verstuurd naar het mailadres welke je gebruikt in je account.
Welke betaalmogelijkheden zijn bij IMAGE Skincare mogelijk?
Je kunt via IDEAL (met 5% korting), op factuur en je betaling via Bancontact Mister Cash afronden.
Hoe wordt mijn bestelling verstuurd?
De producten worden in Nederland via PostNL verstuurd en in België via DPD. Je ontvangt per mail een track-and-trace code waarmee je de bestelling kunt volgen.
Mijn bestelling klopt niet, wat moet ik nu doen?
Mocht je bestelling niet kloppen, dan graag contact opnemen met één van onze medewerkers. Op werkdagen zijn we bereikbaar tussen 09.00 en 17.00 (info@imageskincare.nl / 023-7114533).
Kan ik een bestelling annuleren of aanpassen?
U kunt een geplaatste bestelling niet meer aanpassen of annuleren wanneer deze geplaatst is.

Retourneren en ruilen

Hoe kan ik een product of bestelling retourneren?
Wanneer je een product wilt retourneren kun je dit doen door middel van een retourformulier. Dit moet binnen 14 dagen na ontvangst. Wanneer je bent ingelogd ga je naar ‘mijn retourzendingen’. Na ontvangst van het aanvraagformulier ontvang je verdere instructies voor de verzending en een retournummer. Binnen enkele dagen wordt contact met je opgenomen voor een bevestiging van je retourzending en of deze is geaccepteerd of is geweigerd. Wanneer deze is geaccepteerd, kun je het retourformulier uitprinten en bijvoegen in het pakket. Je kunt ook contact opnemen met één van onze medewerkers. Op werkdagen zijn we bereikbaar tussen 09.00 en 17.00 (info@imageskincare.nl / 023-7114533).
Hoe snel word ik terugbetaald na het retourneren?
Wanneer je een product hebt teruggestuurd, zal deze bij ontvangst en goedkeuring worden terugbetaald. Je kunt ook contact opnemen met één van onze medewerkers, zij kunnen aangeven wanneer het product retour ontvangen is en meer informatie geven over de terugbetaling. Op werkdagen zijn we bereikbaar tussen 09.00 en 17.00 (info@imageskincare.nl / 023-7114533).
Ik heb een verkeerd, beschadigd of defect product ontvangen, wat moet ik nu doen?
Dan raden wij je aan contact op te nemen met één van onze medewerkers. Op werkdagen zijn we bereikbaar tussen 09.00 en 17.00 (info@imageskincare.nl / 023-7114533).